Trimble support team är specialister med ingenjörsbakgrund och mångårig erfarenhet av infrastruktur och samhällsbyggnad i kombination med Timble's programvaror. Teamet är tillgängligt för dig så att du kan ställa alla möjliga frågor relaterade till våra lösningar och få professionell hjälp.

Vi hjälper dig att lyckas!

Supporten är öppen vardagar mellan 09:00–16:00*, stängt för lunch 12:00-13:00. 

Telefon: 031 - 700 19 30
 

*Vissa klämdagar kan ha andra öppettider och i enstaka fall är det helt stängt.

**Du får ett automatiskt svar när ditt mail har kommit in i vårt supportsystem. Eventuella bilagor måste vara mindre än 20 mb

För att få tillgång till vår support behöver du ha ett giltigt supportavtal, detta ingår för alla TERM-licenser och i Novapoint Infrastructure Design Suite. Maila till order.se@trimble.com eller ring 031-700 18 30 om du inte har något supportavtal.

Fjärrhjälp

Att dela skärm att det mest effektiva sättet att snabbt beskriva ett problem och få snabb hjälp. Novapoint support använder sig av Skype for Business, Google hangout och GoToMeeting för att ge snabb och effektiv support.


Snabblänkar:

Nedladdningar

 

Installation

 

Kom igång

 

Utbildning & Webinars

 

FAQ

 

Tips & Trix

 

Boka personlig hjälp

  • Boka dina egen personliga hjälp som kommer ut och hjälper dig på plats - kontakta oss

 

Trimble Customer

"Er support är bäst. Det märks att de som sitter i supporten verkligen vet vad de pratar om"

Rashid Kherfan, ÅF

 

"Jag tycker att supporten är super! Man får snabb återkoppling med en personlig ”touch”, både för snabba frågor och komplicerade problem. Suveränt, då man snabbt kommer vidare med sitt eget jobb"

Sara Simson, NCC

"När någon av mina kollegor får problem med Novapoint uppmanar jag dem alltid att ringa supporten. Man får alltid respons snabbt och i 99 fall av 100 löses problemet. Hos andra leverantörer dröjer det evinnerlig tid innan man får hjälp!"

Nicklas Andersson, Sweco Civil